بارش برف در کردستان/محور دیواندره-سقز مسدود شد-راهبرد معاصر
انتقال ۳۶ زندانی ایرانی از کویت به کشورمان ارمغان یک جرم کوانتومی جدید برای عصر کوانتوم شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی خبر خوش افزایش مستمری مددجویان از این ماه مدارس نوبت صبح و ادارات کازرون فردا تعطیل اعلام شد شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد توقیف پرایدی که دانش آموزان را در صندوق عقب جابجا می‌کرد! فرآورده‌های حاوی تریاک باعث شفاف‌سازی پوست می‌شود؟ | توضیحات سازمان غذا و دارو بارش برف پاییزی به تهران رسید + جزئیات خبر خوش واریزی معوقات برای این گروه از معلمان آموزش و پرورش + جزئیات اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره شبکه شاد سردار رادان: قسم می‌خورم که تروریست‌ها به سزای اعمالشان برسند اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی در دانشگاه حضرت معصومه  دادستانی: علیه یک سایت خبری اعلام جرم شد/ چند فعال فضای مجازی تذکر گرفتند، برای چند نفر پرونده قضایی تشکیل شد هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی | بارش باران و برف در ۴ استان

بارش برف در کردستان/محور دیواندره-سقز مسدود شد

مدیرکل راهداری کردستان از مسدود شدن برخی از محور‌های مواصلاتی استان در پی بارش برف خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 24
کد خبر: ۲۶۱۱۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، فرزاد حسنی از مسدود شدن برخی از محور‌های مواصلاتی استان در پی بارش برف خبر داد و اظهار داشت: بارش‌ها از صبح روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در پی بارش سنگین برف در محور دیواندره - سقز محدوده ایرانخواه - جُنیان گردنه‌های سه راه تکاب مسدود و تردد در آن انجام نمی‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان با اشاره به اینکه همراه با بارش‌ها، شاهد مه غلیظ در این محور ارتباطی هستیم، تصریح کرد: به دلیل قیچی کردن تعدادی از کامیون‌ها شاهد ترافیک شدیدی در این مسیر هستیم.

وی از محدودیت تردد کشنده‌ها از سمت ایرانخواه به سقز خبر داد و عنوان کرد: هم‌اکنون در محور‌های سروآباد-مریوان؛ مریوان - سقز و سنندج- مریوان شاهد بارش خفیف برف هستیم.

حسنی خاطرنشان کرد: سایر محور‌های مواصلاتی در حال حاضر باز است و تردد عادی و روان در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان تاکید کرد: از همه شهروندان و رانندگان درخواست می‌شود از تردد‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

در همین زمینه؛ مدیرکل هواشناسی کردستان از تداوم بارش‌ها تا روز شنبه در استان خبر داد./ تسنیم 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده